maandag 28 mei 2007

A-MA-ZING !!!


Gisteren na een periode van bijna 2 jaar "in ruste" weer op het podium gestaan met mijn 'goede vriend' (hehehe) maar vooral muzikale bloedbroeder Rene Clemens.
En het was FANTASTISCH !!

In Cafe Bij Tante, in Elst hebben we 4 uur lang waanzinnig gespeeld.

Zonder te weten hoe en wat we gingen doen, puur op gevoel, hebben we de blues gespeeld en gerockt, en dat ging waanzinnig.

De zaal zat niet helemaal vol, maar het publiek dat er zat zorgde ervoor dat het wel leek alsof de tent bomvol zat.

Er werd volop meegezongen, meegeklapt en zelfs meegedaan.



En we hadden surprise guests !!
Als eerste onze 'goede vriend' Willy Slaats op mondharmonica.

Tjessus ik wou dat ik dat ZO goed kon.
Willy blies letterlijk op magistrale wijze extra leven in 3 van onze Blues nummers.


En de super vocalen van de wonderschone miss Elles Springs versterkte ons op versies van Proud Mary en Stand By Me.

Het was super Elles !! Een feestje zoals gewoonlijk ;) YOU ROCK GIRL !! thanx !!

Met slechts een korte pauze hebben Rene en ik 4 uur gespeeld en wie er niet was heeft ECHT iets moois gemist, iets wat iedereen die er wel was zal beamen.

U wilt weten wat dan ?? Check dit maar ;)

Maar jullie kunnen in de herkansing, want Rene en ik gaan dit zeker herhalen, om te beginnen nog een keer bij Tante.

Het was een feest van begin tot het eind !!

Ik wil een paar mensen via dit Blog bedanken:

Liesbeth en de rest van de Tantes - Voor de uitnodiging de mogelijkheid en de gezelligheid !!

Willy Slaats - voor 'Amazing Harmonics', 'Peavey rent' en verslaglegging

Elles Springs - die mij het plezier en de eer geeft van zingen met een dijk van een strot en de 'beauty' wil zijn naast deze 'beast'....en voor de foto's natuurlijk ;)

Jennifer - For being there, Don't become a stranger girl !! en onthoud...'It's My Life'

Mariska - Dat je er was zodat ik een liedje voor je kon zingen ;) love ya kleine muis

Kim - Niet veel dochters komen naar hun gekke vaders kijken. Hou van je meis !!

Natascha - voor de ogelooflijke mentale support en de kans om het deze keer goed te doen met het opdragen van een liedje ;) Kus van je Soul Mate

en last but not least:

Rene - mijn muzikale bloedbroeder....die mijn stem de wereld in heeft gebracht op een manier die ik alleen maar kan omschrijven als uniek. In Heart en Soul mijn vriend !!

greetz,
een dankbare Harrie die voorlopig weer even de buzzzzz heeft ;)

3 opmerkingen:

RACDEK zei

Hi Harrie, heerlijk muziek gemaakt in een fantastische sfeer. Leuk dat Willy en Elles ook paar nummers meededen. Zo'n gig is voor herhaling vatbaar, maar dat zit er wel in kijkend naar de enthousiaste reacties van o.a. Lies.

Groetjes,

René

Anoniem zei

Tja, zo te lezen heb ik inderdaad iets gemist:-( Maar ja, dat krijg je als je in de zorg werkt...
Wie weet de volgende keer.
Groetjes van Eline.

Anoniem zei

Filmpje is leuk Har. Zo te zien en te lezen heb je jezelf weer prima lopen vermaken.