dinsdag 8 mei 2007

The Heat Is On....


Pinksteren nadert.
Traditioneel de tijd van popfestivals, dauwtrappen en wat al niet meer zij.

Maar 27 Mei word Pinksteren een werkelijk hemelse gebeurtenis.
Akoestisch Blues Rock Duo Clemens/Hendriksen treed dan op bij Cafe "Bij Tante".


Rene en ik gaan voor een legendarisch optreden, gammel zijn we nu al, dus het kan vanaf hier alleen maar beter worden Ha Ha Ha ;-D

Check Cafe Bij Tante's site voor de last minute details, en hou de datum vrij in je agenda.

Rene en ik zien onze vrienden graag in grote getalen verschijnen.

Groupies en Roadies zijn welkom.
Groupies mogen zich bij mij melden, Roadies verwijs ik graag naar de man met het zwaarste aparaat, Rene dus ;)


Tot de 27e in Elst!!

greetz,
Harrie

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Har,

kBen bang dat ik het niet ga redden om te komen. Moet namelijk werken....:-(

Groetjes Eline.

Harrie zei

Jammer meis, misschien een volgende x ??

Greetz,
Harrie

RACDEK zei

Hi Harrie, we gaan er wat moois van maken. Misschien hier en daar wat gehinderd door lichamelijk ongemak, maar onze geesten zijn sterk!

Rene :-)

Harrie zei

You betya Bro' !!
Zondag gaan we nog een keer oefenen en daarna vlammen.
Lies nodigt het halve werk uit met folders dus we hebben publiek Ha Ha.

Love, Peace & R'n'R Bro' !!
Harrie