vrijdag 27 april 2007

Terug en vooruit kijkend.....

Zo, Natas' en ik hebben een perfect weekend achter de rug.

Met dank aan onze vriendin Mariska, die perfect op onze kindjes gepast heeft, konden we een weekendje samen genieten.

In eerste instantie zouden we dat geheel op de fiets doen, maar door mijn rug problemen had ik nogal "trainingsachterstand" opgelopen ;). Dus de auto gepakt en mooie wandel plekjes uitgezocht.

We zijn naar de Hoge Veluwe geweest waar we bijna 5 uur heerlijk gewandeld hebben.

Daarna naar het Rijhotel in Arnhem.

Nadat we opgefrist waren naar Arnhem waar we lekker ge-'Griekt' hebben en een bioscoopje gepakt hebben.

De volgende dag uitgeslapen, ge-ontbijt en daarna naar het Airborne museum in Oosterbeek.

De verjaardag van mijn lieve collega Moni-q meegepikt, nog bijna 1,5 uur gewandeld op de Wolfhezer Heide, met zijn Wodanseiken, een gebied ZEKER zo mooi als de Hoge Veluwe, maar gratis en VEEEEEL minder druk.

Aan het eind van de middag Maris' en de kids opgepikt op de Hei in Ede waarna we gezamenlijk kip gekloven hebben bij Juffrouw Tok.

Een perfect weekend !!

En na deze week (flink) werken komt de Mei vakantie waar ik ook lekker vrij ben.
Lang geleden dat ik samen met de kids vrij was.
Kortom, ik hoop dat velen van U dit bericht missen omdat ze van het lekkere weer genieten (alhoewel voor tuin en hooikoorts er van mij wel wat regen mag vallen ;D ) en als U mij mist, ben ikzelf aan het genieten !!

Cheers,
Harrie

2 opmerkingen:

WJ Slaats zei

geniet ze Harrie, doe ik ook!!

Willy

RACDEK zei

Leuke uitstap Harrie. Goed om te doen jongen!

Rene