zondag 18 maart 2007

Alles Hier Is Anders Nu

En weer een nieuwe tekst.
Met dank aan Don Henley's Everything Is Different Now en mijn eigen Natascha:
(intro)
Ik zie je denken….
…..daar gaat ie weer
Hij geeft zijn hart weg
Voor de zoveelste keer

Maar ik ben een gozer
Met een hart zo vol van geven
Die liever opbrand
Dan te stoppen met te leven
Die moet gaan voor elke man en vrouw
wat ik soms achterlaat is beurs en blauw

Maar alles hier is anders nou (Alles hier is anders nou)
Alles hier is anders nou

Ik ken een meid nu
Met een hart zo groot als Holland
Die me kan blussen
Als het vuur ten volle brand
Als voor anderen de passie laait
Wacht ze geduldig tot het overwaait

Maar alles hier is anders nou (Alles hier is anders nou)
Ik voel het hier maar ook bij jou (Alles hier is anders nou)
Alles hier is anders nou

Zij is mijn basis
Ze is het baken de balans
Ze is mijn halve ziel
Waarmee ik eeuwig dans
Zij is de reden dat ik geven kan
Zij is de bron en zij maakt de man

Oh alles hier is anders nou (Alles hier is anders nou)
Ik voel het hier maar ook bij jou (Alles hier is anders nou)
Alles hier is anders nou (Alles hier is anders nou)

Alles hier is beter nou (Alles hier is anders nou)
Alles hier is anders nou (Alles hier is anders nou)
(repeat)
Greetz,
Harrie

4 opmerkingen:

RACDEK zei

Relax, relax Harrie. Niet te hard van stapel lopen hoor :-)

Rene

Harrie zei

Vind je dr van vriend ??
Stukje feedback van collega songschrijvers vind ik zelf erg prettig.

Oh, en don't worry, meer dan 2 songs per maand rollen er niet uit.
Voodoo en AHIAN zijn al langdurig bewerkt en bijgeschaafd voordat ze hier verschenen, en heb momenteel nog 2 'demo's' klaar liggen.

Greetz,
Harrie

Anoniem zei

Lieverd dank je voor het mooie nummer dat je voor mij hebt geschreven.hou van je..je vrouwtje

RACDEK zei

Don Henley's nummer ken ik niet, maar voor mij voelt dit nummer aan als een stevige 'meedeiner' ..... ik weet echter niet of je daar in dit verband zelf aan gedacht had .... ik denk het eigenlijk niet haha. Diepgaande tekst verder, mooie beelden, misschien hier en daar nog wat bijschaven .... maar daar durf ik verder geen concrete uitspraken over te doen. Het is immers jouw geesteskind :-)

Rene