donderdag 1 maart 2007

7

Zeven is een mooi getal.
Ik weet ook niet waarom, ik had ook 10 of 4 kunnen kiezen, maar het is 7 geworden.

De komende tijd wil ik, pressing news daar gelaten, mijn Blog gebruiken om steeds 7 muzikale items in het licht te zetten.

7 zangeressen, 7 zangers 7 bands die niemand kent maar wel zou moeten kennen, 7 super bands 7 classic albums.......en wie weet wat ik nog verder verzin.
Soms alle 7 in 1 keer, soms verdienen ze alle 7 hun eigen plekje.

Ga het ook niet allemaal achter mekaar doen, maar gewoon een tikkie gestructureerd.
Dus ga ik binnenkort beginnen met DE 7 beste zangeressen wat mij betreft.

Het blijft MIJN mening natuurlijk, maar schroom niet je eigen mening ook te geven in de reacties.
Want ik ben hoe dan ook altijd benieuwd naar jullie mening.
Wie weet wat ik nog van jullie kan leren ;-)
Greetz,
Harrie

1 opmerking:

RACDEK zei

Leuk initiatief. Ik ga uiteraard volgen wat je allemaal publiceert. Iets anders waarnaar je misschien een keer onderzoek zou willen doen: John Entwistle. Ik heb de laatste tijd veel naar The Who geluisterd en geniet met volle teugen van de zang, het gitaarspel en de drums. Het basspel van John fascineert me echter het meest. Ik vind dat zo geweldig, de patronen die hij onder de songs legt zijn werkelijk subliem. Ik ben heel benieuwd naar jouw visie op hem en naar misschien speciale aspecten die jij wilt belichten.

Groeten,

Rene