zaterdag 6 maart 2010

New toyz for bad boyz....


Vanmorgen met mijn Blues Based en X-treme Midlife partner in crime Rob Weijman op pad geweest.

We gingen op zoek naar een actieve floor monitor voor mij.
Zodat ik een beetje uit de voeten kan tussen al het gitaar en toetsen geweld. ;)


Begonnen in Apeldoorn waar we niet konden slagen.

Met dank aan mijn X-treme bandleden konden we vrij-uit shoppen en deze is het geworden.
Een Samson 300 watt met regelbaar volume level en high en low regeling.
Een dijk van een geluid, wat de mensen bij Vrieze in Doetinchem ook moesten bekennen na mijn accapella uitvoering van Born On The Bayou ;o)

Goeie winkel, gooide er gratis een rits snoeren bij !!


Rob heeft de kast inmiddels getest op de rest van de instalatie, en het loopt als een spreekwoordelijke tiet.

Ga ik nog heel veel plezier van hebben van deze kast.

Greetz,
Harrie

1 opmerking:

Rene zei

Geweldig van muziekspullen kun je nooit genoeg hebben. Rock ze!