maandag 15 maart 2010

Digital Harrie



Na lang wikken en wegen is dit zo'n beetje hoe ik mijn digitale zelf wil vorm geven.
Mijn Blog hou ik aan om af en toe te schrijven over (hoofdzakelijk) muzikale dingen die ik leuk vind om te melden.

Af en toe een tip, verslagen van concerten, reviews en vooral als een podium voor mijn eigen werk.
Ik wil mijn teksten ergens kunnen blijven publiceren.
En af en toe zal ik een uitstapje maken naar andere zaken dan muziek, als ik dat nodig vind.

Voor familie nieuws en verslaglegging middels foto's en filmpjes ga ik mijn Posterous site gebruiken.
Ook leuk om af en toe te bezoeken.

Verder kunnen mensen die geintreseerd zijn in mijn hoe/wie/wat en waar mij volgen op Twitter.

Qua social networks ben ik verder vrij low profile, maar ik hou daarvoor wel een Hyves site en een Facebook account aan.

Mijn Artiestensite voor promotiedoeleinden blijft ook gewoon bestaan.

Voor Blues Based geld dat we een Artiestensite hebben voor promotie, een Posterous-site voor foto en videoverslagen en een Twitter account.

Op de artiestensite ReverbNation zijn sites te vinden van mijzelf, Blues Based, X-treme Midlife en mijn samenwerking met René Clemens.

Dus Harrie en familie:

Blog
Posterous
Facebook
Hyves
Twitter

Harrie artiest:

Artiestensite

Blues Based:

Artiestensite
Posterous
Twitter

En tot slot Harrie muzikaal op ReverbNation:

Harrie
Blues Based
X-treme Midlife
Hendriksen en Clemens

Zo, nu weet U waar U wat kan vinden.
Enjoy !!

Greetz,
Harrie

1 opmerking:

Rene zei

Als je nog eens wat teksten op je/jullie site wilt hebben, mail ze dan zet ik ze online.