maandag 22 maart 2010

Aanpassingen

Tja de internet wereld gaat snel.
Zo maak je na lang wikken en wegen de digitale balans op, en binnen een week is ie niet meer up to date.

René heeft besloten dat al zijn opnames, inclusief die van Hendriksen en Clemens, niet meer aan de standaard voldoen.
Hij heeft nieuwere high tech opname mogelijkheden, en wil nieuwe opnames maken van zijn songs.
Daarom is de ReverbNation site van Hendriksen en Clemens opgeheven.

Maar omdat het ook deels mijn songs zijn, en ik ze nog wel zo mooi vind dat ik vind dat ze het verdienen om gehoord en gevonden te worden op internet, heb ik ze opgenomen in mijn eigen speler.

Dat is een meer Nederlandstalige speler geworden zo, en de Blues Based speler is de Engelstalige variant.

Zo bent U weer op de hoogte.

Enjoy en greetz,
Harrie

1 opmerking:

Rene zei

Aha, ze hebben een nieuwe plek gekregen. Prima. Ik ben toe aan nieuwe ronden met nieuwe kansen.