zondag 4 november 2007

XML knallend ontmaagd !!

Zo, als dat geen lezers trekt, dan weet ik het niet meer ;)
Gisteren heeft mijn band Xtreme Midlife zijn vuurdoop "On-Stage" gehad.
Als voorprogramma van mijn vorige band, hebben we bijna anderhalf uur de zaal op zijn kop gezet.
Misschien hebben we hier en daar een steekje laten vallen, maar over-all was het top.
We zijn nadien overladen met positieve reacties, en niet alleen van vrienden en kennissen.
Ook de eigenaars van Cafe bij Tante in Elst waren dik tevreden en willen ons ook nog graag een keer als hoofd act terug.
Check filmpjes HIER !!
Jan heeft voor het eerst zijn "coffin" kunnen op bouwen, en was daarme de enige die zijn opwinding afdoende kon verbergen achter zijn stellage.
De rest van ons moest alle natte plekjes kunstig vermijden.
Ronald heeft een flinke stap naar voren gemaakt, maar werd daar door mij nogal hard handig van terug gemept.....sorry ronald ;o)
Verder heeft the big bear op links alle noodzakelijke steun verleend....thanx Rob ;o)
en heeft Jeroen een hele strakke mat gelegd waarop wij allen konden excelleren.

We hebben met zijn allen een hele hoge lat neer gelegd voor de volgende keer, en we hopen dat al onze vrienden en kennissen de volgende keer er weer bij willen zijn.

X-treme Midlife's gonna rock ya......beware !!

Greetz,

Harrie

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Volgens mij is een van de filmpjes Sinister Purpose met Easy Livin' en niet XML!

Rene

Harrie zei

Je hebt gelijk, maar die telefoon filmpjes van Natas waren zo beroerd dak ze niet eens echt openbaar heb gegooid op dit weblog. Ik kon er geen wijs uit worden, maar toen jij het zei kon ik het pas plaatsen.
In het echt klonk de set met SP een miljoen x beter hoor ;o)

Greetz,
Harrie

WJ Slaats zei

Proficiat met jullie ontknaping!!

Willy

Anoniem zei

btw een leuk weblog-artikel, was ik in alle commotie rond het verkeerd betitelde filmpje helemaal vergeten te zeggen

Rene :-)

Anoniem zei

Nou ik vond het knallen XML was super.Volgende keer ben ik weer van de party.Nat