woensdag 18 juli 2007

Top meiden

Gisteren ben ik naar de eind musical van mijn oudste spruitje, Kim, geweest.

Mijn kleine meid is officieel brugpieper na de vakantie !!
(Pffff maar eerst maar eens even vakantie vieren hoor)

Op de foto hierboven Kim en haar (en onze) vriendin Sanne.
Allebei zijn het top meiden en ze hebben het top gedaan in de musical !!
Net als de hele klas trouwens. Het was super !!
Hieronder wat You Tube filmpjes gemaakt met mijn telefoon omdat de camera het begaf.
Druk op de foto's om de filmpjes te bekijken.

Brandweer 1
Brandweer 2
Brandweer 3
Brandweer 4
Brandweer 5
Een andere heldin van me loopt momenteel de Nijmeegse vierdaagse.
Jen, als je niet zo mysterieus van Hyves verdwenen was, had ik een fotootje van je toegevoegd, nu moet het maar even zo:
SUCCES MEID !! Je bent op de helft !!

Greetz,
Harrie

1 opmerking:

WJ Slaats zei

En in de brugklas gaat er heel wat veranderen, dat weet ik uit ervaring. Mijn dochter Sophie is net een jaartje ouder, ze gaat nu naar de tweede. wanneer ik foto's van een jaar geleden bekijk ken ik haar nauwelijks terug! Een geweldige tijd. Fijne vakantie!

Willy