vrijdag 13 juli 2007

Muzikale aankoop 2

Heb maar weer wat aankopen gedaan voor het nieuwe muzikale seizoen.

Eindelijk een eigen muziekstandaard, mijn eerste mondharmonica (in A-om te oefenen) en in het kader van percussioneer wat mee tijdens de solo's, een ei ;).
Van die monharmonica's komen er hopelijk in de loop van de tijd nog wat meer.

Hieronder nog foto's van mijn gastoptreden afgelopen zondag bij het duo Slaats en Clemens.
Het was erg leuk om spontaan achter de mic te springen en weer iets met mijn muzikale Bro' Rene te doen.

Slaats en Clemens zijn de komende zomer en herfst veel te zien, en ga dat ook doen !!
Ze zijn goed !!
Check hun site voor de details.

Greetz,
Harrie

4 opmerkingen:

RACDEK zei

Hi Harrie, allereerst gefeliciteerd met de muzikale aankopen. Leuk dat je een mondharmonica hebt gekocht, ik hoop wel voor je dat het een bluesharp-type is .... en geen chromatische want dan ben je twee jaar verder met oefenen voordat je er een goedlopende melodie uitkrijgt (ik overdrijf niet). Toots Thielemans speelt op zo'n soort. Willy trouwens af en toe ook. Is hard werken, maar als je het kan is het wonderschoon.
Dank voor je Slaats & Clemens-promoting! Ik zie trouwens met spanning uit naar meer opnames, YouTube en/of mp3's, van Xtreme Midlife. Willy en ik zijn de laatste tijd ook op dat vlak lekker bezig. Trouwens vanmiddag een te gek optreden met Willy gehad op het Park Podium te Breukelen, wellicht voor Xtreme Midlife ook een leuke plek om te spelen!

Groeten,
Rene

RACDEK zei

O ja nog even dit: waag het niet om ooit dat 'ei' te gebruiken als we weer eens samen spelen ......
Eieren zijn van en voor kippen en niet voor bluesrockers!

Rene :-)

Harrie zei

Maar hij glijd zo lekker Rene ;)

Greetz,
Ikke

RACDEK zei

Nou vooruit als het een (melk) chocolade ei is ..... maar dan verslind ik hem wel direct ..... mmm ..... dus niks geen 'geglij' .... dat bewaar je maar voor andere gelegenheden zonder mij erbij!

Rene :-)