maandag 2 augustus 2010

Dat Wat Het Doet

Tja, als Perrier de gratis reclame niet op prijs stelt word ik wel verplicht om een nieuw, werkend bericht toe te voegen aan mijn blog.

Moet zeggen dat met de aanschaf van een nieuwe I-phone, en het gemak waarmee ik nu kan twitteren, het web-log NOG eenzamer is geworden. ;)

Niet erg hoor, zo gaan de dingen.
Bovendien blijft het altijd een mooie plaats om songteksten te delen.

Is er nog nieuws in huize Hendriksen ??
Jazeker.
Morgen, 3 augustus ben ik 20 jaar getrouwd met Natas'.

20 jaar, ik vind het iets om trots op te zijn.
We peddelen al langer dan 20 jaar samen op, en eerlijk is eerlijk, het is niet allemaal met wind in de rug geweest.
We hebben zat bergop moeten ploeteren.
Maar de trip is nog steeds meer dan de moeite waard.
En ik zou allang niet meer weten hoe reizen zonder die vaste waarde aan mijn zijde zou zijn.


Blijft over de tekst Dat Wat Het Doet.
Een tekst die vooral op kadans geschreven is.
Het eerste couplet en het refrein waren 2 losse krabbels die ik samengevoegd heb en ik dezelfde kadans heb proberen door te schrijven.

En alhoewel ik het eerste couplet en refrein wel op bovenstaand heugelijk familie-feit vind slaan,
de rest zeker niet hoor ;o)

Geniet van elkaar !!
En hopelijk ook van de tekst.


Dat Wat Het Doet

Niemand kent
Het sentiment
Dat schuilt in elke vrouw

Niemand weet
Hoe of het heet
En wat het doet met jou
Dat wat het doet met jou

Het bijt en breekt
Het schrijnt en steekt
Het laat je niet met rust
Het leeft en jaagt
Het geeft en vraagt
En heeft je ziel gekust


Niemand voelt
Wat ze bedoeld
Met eindelijk weer vrij

Niemand ziet
Het groot verdriet
En wat het doet met mij
Dat wat het doet met mij

Het bijt en breekt
Het schrijnt en steekt
Het laat je niet met rust
Het leeft en jaagt
Het geeft en vraagt
En heeft je ziel gekust


Niemand hoort
Wat het verstoort
Met laag en luid gebons

Niemand schat
Alleen ons hart
Voel wat het doet met ons
Dat wat het doet met ons

Het bijt en breekt
Het schrijnt en steekt
Het laat je niet met rust
Het leeft en jaagt
Het geeft en vraagt
En heeft je ziel gekust


Greetz,
Harrie

Geen opmerkingen: