woensdag 18 augustus 2010

Church Of Love feat. the angel Dana

"And the good Lord said to Peter, what’s that heavenly noise
Pete said that’s all right Lord, it’s just Dana and her boys"

Er is geen groter genot, dan voor een kanon van een Blues Rock en Soul singer te staan en links van je te kijken en je dochter te zien meehuppen en deinen.

Afgelopen weekend voor het eerst met mijn dochter samen een 'echt' indoor concert meegemaakt, en samen muziek beleefd.
Dat is een WAANZINNIGE ervaring en wat een concert was het mensen......wauwwww....



Afgelopen vrijdag was de Boerderij in Zoetermeer Dana Fuchs Church Of Love.
Waar ze zong, kreunde, schreeuwde, danste, speelde, over de vloer rolde en sprong op haar blote voeten.
En de hele eerste rij (inclusief ikke) van een knuffel en 3 klapzoenen voorzag.



WAT een wereldwijf en WAT een oprecht lieve meid is dit zeg !!
En wat een wereldse bluesstrot heeft ze.
Als ik me ooit ergens heb gevoeld alsof ik met de tijdmachine terug was naar mijn geboortejaar (1968) dan was het daar en toen.
Alsof we met zijn allen universal love aan het prediken waren tijden een Janis Joplin concert.



Maar dit is niet Janis, dit is Dana en ze verdiend alle krediet !!
Ze haalde een dame on stage om een nummer mee te zingen, vertelde het roerende verhaal van haar overleden zus voor wie ze het nummer Songbird schreef, ze eindigde met een accapella versie , helemaal in d'r uppie on stage, van het Beatlenummer Don't Let Me Down.



En wat een band had ze !! (Half Nederlands !!)
Beste bassolo die ik de laatste 10 jaar meegemaakt heb tijdens een concert !!

Oh, en laat ik niet vergeten dat het voorprogramma Bas Paardekooper & The Blew Crue er ook een nieuwe fan bij heeft.
Machtig goede Blues Rock uit onze eigen klei.
Heb zijn CD aangeschaft en die is SUPER !!

Aan het eind van de rit hebben Natascha, Kim en ik nog even gewacht waarna ze naar de fans kwam, haar DVD heeft gesigneerd en dikke zoenen uitdeelde.
En tegen mij zei dat ik goed werk had afgeleverd met zo'n mooie dochter.
En ik had moeten zeggen: "Thank YOU Dana, for letting us share such a beautiful 'first time concert' experience in your Church Of Love".

Deed ik daar niet, sta dan toch met mijn bek vol tanden. ;o)
Maar bij deze.....



Thanx Dana !!!

Harrie en Natascha en KIM !!

1 opmerking:

Rene zei

Hartstikke leuk blogartikel en inderdaad TOP om zoiets samen met je dochter mee te maken. Ook voor mij is er geen groter plezier dan met Vincent en Viola naar een concert te gaan. Binnenkort is het weer zo ver: Santana!