zaterdag 26 januari 2008

Niemandalletjes,....

Geinig woord,........niemandalletjes.

Maar goed, zoals ik laatst tegen mijn muze zei: "ik fruitvlieg even door wat dingetjes heen". Zonder grote bedoelingen.





"Als de wereld kloten is, is het universum een man"

"Een leven zonder liefde is als bier zonder alcohol........zielig en zinloos"

Als water leven is
Wil jij mijn bron dan zijn ??
Als water leven is
Ben jij dan de fontein ??

Als de aarde leven geeft
Zouden mijn wortels in je groeien ??
Als de aarde leven geeft
Zou ik op jou kunnen bloeien ??

Als het leven vurig is
Zet jij me dan in vuur en vlam ??
Als het leven vurig is
Is onze liefde dan fel en warm ??

Als het leven luchtig is
Laat jij me zweven dan ??
Als het leven luchtig is
Lachen we als het even kan ??

Greetz,

Harrie

1 opmerking:

Anoniem zei

Jaaaaaaah dat zijn mooie quotes. Prachtig! Ik word er warempel vrolijk van!

Rene :-)