vrijdag 7 december 2007

Slotakkoord


Het is flink aan de vroege kant, maar met de tijd die ik op het moment heb moet ik slim gebruik maken van de kansen die ik krijg.

Tijd om een jaar in beschouwing te nemen.

Het is een.......apart jaar geweest.
Ja, apart, dat is een goeie omschrijving.

Een jaar met kids, pubers, lovers, players, brothers, sisters, friends & foe's.

Met mooie muziek, optredens en oefensessies. 2008 word veel belovend voor X-treme Midlife !!
Maar ook is geen jaar compleet zonder optredens met Soul Brother Rene.
Mooie dingen gedaan Bro, en mooi dingen afgesloten !!

Ik heb The Who gezien en The Scene weergezien. John Lawton weer ontmoet en Lemming gezien.

Een jaar ook van de diepte in. Een hoop zelfkennis en reflectie op mijn werk en in mijn studie.
Niet altijd leuke dingen, maar altijd nuttig.
Nieuwe verwarring, oude wonden....What doesn't kill you makes you better.... zullen we maar zeggen.

Een jaar van ontdekkingen van nieuwe vriendschappen en afstemming van oude.
Een jaar waarin mijn ziel zo'n beetje alle uithoeken van zichzelf heeft verkend.

Vermoeiend soms, maar louterend. Een jaar van liefde.

Ik ben een gelukkig en gezegend mens, niet op eigen kracht, maar bij de gratie van heel veel lieve mensen om me heen.

Voor al die vrienden en een ieder die bovenstaande niet kan zeggen...een liedje.

Ik wou het jaar op dit blog maar afsluiten met een nummer van Neal Morse.
Uit zijn Transatlantic tijd.
Het nummer We All Need Some Light.

Heb een mooi slot akkoord van 2007 !!!



We All Need Some Light

Some people think
Think they have none
They might as well stay down
Running in circles
Like bulls in a ring
'Til the sword finds it's way down

While the creep beats the rap on appeal
And the cop who can't stop
Shows the kids how to steal

And we all need some light now
We all need some light now
Yes, we all need some light now
Turn on your light
And wash the darkness away

Hey you on the brink
Waiting to fall
To become human surplus
The movie's still shooting
You might still get the roll
And man it's all just a circus

But the clown left town long ago
Maybe he'll come back and give us a show

And we all need some light now
We all need some light now
Yes, we all need some light now
Turn on your light and wash the darkness away



Greetz,
Harrie

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve broeder,

Een prachtige review heb je geschreven over 2007. Ik kan veel dingen met je meevoelen .... tja dat heb je met soulmates. Ik weet, ik voel dat 2008 een mooi jaar gaat worden voor onze vriendschap. Op andere vlakken hopelijk ook. Met de song 'We All Need Some Light' sla je de spijker op zijn kop. Licht, warmte, liefde daar gaat het om. Ik wens jou en je dierbaren Gods zegen toe voor 2008.

Lieve groet,
René